Przejdź do głównej zawartości

Róże płatkowe,Home i świeczniki malowane

Postanowiłam ostatnio odmienic troche detale w pokoju na krem,ecru i lekkie jasne złoto wiec dodałam bukieci róż wykonanych metodą płatkową:) to znaczy tyle ,że każdy płatek jest osobno wycinany wiec inaczej niz to ma miejsce w przypadku róż cukierkowych,płatek jest specyficznie modelowany i składany jeden do drugiego w kwiat,a kwiaty w bukiecik,obok róż napis Home w wersji surowej czyli drewno lipowe wyciete precyzyjnie w krztał liter Tutorial jak mozna pomalowac na stronie TUTORIALE poszukaj:) a obok napisu świeczniki,które dostalam jako betonowe surowe odlewy,pomalowałam je białą akrylową farbka jeszcze mokre posypałam brokatem multicolor oraz zrobiłam złote plamy sprayem ze złotym drobnym brokatem.







Komentarze

  1. Wszystkie krepinowe kwiaty pięknie Ci wychodzą. Te róże są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te sa moje ulubione:)troszke im brakuje do takich pękatych jakie chcialabym robic,ale wychodzą coraz lepsze, dziekuję bardzo za miły komentarz:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

krem czekoladowy fit

DIY Jak zrobić lampki ozdobne tło do nagrywania lub dekor a'la cotton balls

Chrupiacy deser

Hej kochani! Ostatnio w Pędzlove trochę bardziej smakowo więc tym razem deser,a mianowicie chrupki deser lodowy z gryką ekspandowaną i żytem ekspandowanym,wafelkami oraz z miodem z pobliskiej pasieki i ptasim mleczkiem  Gryka: zawiera białko o bardzo wysokiej wartości odżywczej,zbliżonej do białka jaja kurzego. Gryka obfituje w witaminy z grupy B i minerały oraz przeciwutleniacze takie jak rutynę,która świetnie działa na układ krwionośny i taninę nadająca wyrazisty smak.  Żyto: jest doskonałym źródłem składników o dużym znaczeniu zdrowotnym. Jest szczególnie bogate w arabinoksylany – frakcję błonnika pokarmowego mogącą zmniejszać ryzyko chorób serca, cukrzycy, oraz zapobiegać powstawaniu nowotworów.  Ponadto zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, kwasy fenolowe i lignany.                                               Mały filmik z etapów powstawania deserku: