Przejdź do głównej zawartości

Ołówek,cienkopis,węgiel,marker!

Pierwszy raz w portrecie (jako inspiracja zdjęcie wyszukane w sieci) wykorzystalam kilka rożnych przyborów tj. w tym przypadku ołówek,cienkopic,węgiel oraqz marker,moje spostrzezenia są takie,że cienkopisem bym nie zrobiła lub delikatnie bym zrobiła eyeliner lub inaczej zrobila linię rzęs,a napewno rzęs bym nie zrobiła tak wielkich ,ale jak to bywa tak mi sie fajnie kresliło,że przedobrzyłam :) Jeśli chodzi o węgiel to swietna czerń na wlosy,ale to pierwsze podejście z nim,a jesli chodzi o markera to "markerowa" bluzeczka swietnie wg. mnie wyszła i w dodatku nie zlała sie z czarnymi wlosami... Cóż pozostaje tylko ćwiczyć,ćwiczyć,ćwieczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Pierwsze nieśmiale próby wykonałam,a oto efekt.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

krem czekoladowy fit

DIY Jak zrobić lampki ozdobne tło do nagrywania lub dekor a'la cotton balls

Chrupiacy deser

Hej kochani! Ostatnio w Pędzlove trochę bardziej smakowo więc tym razem deser,a mianowicie chrupki deser lodowy z gryką ekspandowaną i żytem ekspandowanym,wafelkami oraz z miodem z pobliskiej pasieki i ptasim mleczkiem  Gryka: zawiera białko o bardzo wysokiej wartości odżywczej,zbliżonej do białka jaja kurzego. Gryka obfituje w witaminy z grupy B i minerały oraz przeciwutleniacze takie jak rutynę,która świetnie działa na układ krwionośny i taninę nadająca wyrazisty smak.  Żyto: jest doskonałym źródłem składników o dużym znaczeniu zdrowotnym. Jest szczególnie bogate w arabinoksylany – frakcję błonnika pokarmowego mogącą zmniejszać ryzyko chorób serca, cukrzycy, oraz zapobiegać powstawaniu nowotworów.  Ponadto zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, kwasy fenolowe i lignany.                                               Mały filmik z etapów powstawania deserku: