Przejdź do głównej zawartości

Druga połowa ołówka czyli jak ołówek odnalazł się z kredkami od Astry

Będąc w jednym z marketów zobaczyłam kredki marki Astra,która jest zawsze solidna,przyjazna i fajna w obyciu:) a ,że od jakiegoś czasu miałam chęć na kolor i to nie tylko kolor farbowy:) kupiłam kredeczki Astra trójkątne w 24rech kolorach i z ostrzałką w gratisie,no i pomyślałam: łe,no Astre lubie i szanuje,jest porządna od lat od kąd ją znam,ale zwykłe dziecięce? noi wyjęłam z opakowania jedną na chybil trafił i okazała się cielista :) woow! to w tych do portretów cielista jest wyróżniona często osobną notką: Patrzcie! jest cielista w zestawie! i buch! kilka zł. drożej,bo możesz dziabnąć portreta,ła! Przy dziale plastycznym jest kartka do testu kredek,długopisów i ołówków wiec kilka kreśleń wykonałam i woow! byłam zachwycona,piękny kolor,doskonałe krycie i świetnie sie trzyma,bo uwielniam trójkątne,a te takie są i jak patrzyłam na filmiki z kredkami: Derwent,koh-i-nor i faber castell to z tego co widzę Astry dotrzymują im kroku o ile nie przewyższają czasami np. kryciem... :) wykonałam wiec nieśmiały rysunek,by wykorzystać troszke ich możliwości.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

krem czekoladowy fit

DIY Jak zrobić lampki ozdobne tło do nagrywania lub dekor a'la cotton balls

Chrupiacy deser

Hej kochani! Ostatnio w Pędzlove trochę bardziej smakowo więc tym razem deser,a mianowicie chrupki deser lodowy z gryką ekspandowaną i żytem ekspandowanym,wafelkami oraz z miodem z pobliskiej pasieki i ptasim mleczkiem  Gryka: zawiera białko o bardzo wysokiej wartości odżywczej,zbliżonej do białka jaja kurzego. Gryka obfituje w witaminy z grupy B i minerały oraz przeciwutleniacze takie jak rutynę,która świetnie działa na układ krwionośny i taninę nadająca wyrazisty smak.  Żyto: jest doskonałym źródłem składników o dużym znaczeniu zdrowotnym. Jest szczególnie bogate w arabinoksylany – frakcję błonnika pokarmowego mogącą zmniejszać ryzyko chorób serca, cukrzycy, oraz zapobiegać powstawaniu nowotworów.  Ponadto zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, kwasy fenolowe i lignany.                                               Mały filmik z etapów powstawania deserku: