Przejdź do głównej zawartości

Aniołek jagodowy metrowy czyli warto zmienic koncepcję:)Jak w malowaniu tak i w życiu

Aniołek lipowy malowany akrylami miał mieć tym razem różowy szal,ale za Chiny ludowe nic nie wychodziło,a to ołówek zostawiał szarą smugę,a to pędzel ucinał równo pociagnięcia zamiast delikatnie przechodzic włosiem z farbą i przenikac barwy... Ogólnie rzecz biorąc powstanie aniołka bylo zakłócone niefartem Malarki :)
Koniec końców przełożyłam malowanie "na jutro"czasem przełożenie na owe jutro popłaca,a i mnie się opłaciło,bo mnie olśniło:) Wchodząc do pracowni przywitałam Aniołka krótkim: "Cześć maleńki! Będziemy się malować?" i wtedy wlaśnie zauważyłam,że w różowym szalu ani troche mu do twarzy:)
Chwyciłam kobaltowa farbe od "renesansa" i zaczęłam zmianę:) Zmianę na lepsze:)
Ba! Szczęśliwy Anioł wygląda inaczej :)











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

krem czekoladowy fit

DIY Jak zrobić lampki ozdobne tło do nagrywania lub dekor a'la cotton balls

Chrupiacy deser

Hej kochani! Ostatnio w Pędzlove trochę bardziej smakowo więc tym razem deser,a mianowicie chrupki deser lodowy z gryką ekspandowaną i żytem ekspandowanym,wafelkami oraz z miodem z pobliskiej pasieki i ptasim mleczkiem  Gryka: zawiera białko o bardzo wysokiej wartości odżywczej,zbliżonej do białka jaja kurzego. Gryka obfituje w witaminy z grupy B i minerały oraz przeciwutleniacze takie jak rutynę,która świetnie działa na układ krwionośny i taninę nadająca wyrazisty smak.  Żyto: jest doskonałym źródłem składników o dużym znaczeniu zdrowotnym. Jest szczególnie bogate w arabinoksylany – frakcję błonnika pokarmowego mogącą zmniejszać ryzyko chorób serca, cukrzycy, oraz zapobiegać powstawaniu nowotworów.  Ponadto zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, kwasy fenolowe i lignany.                                               Mały filmik z etapów powstawania deserku: